Reklamacje

Reklamacje

Wszystkie produkty dostępne w sklepie są fabrycznie nowe i objęte są gwarancją producenta.

Sprzedawca uwzględnia reklamacje klientów w przypadku niezgodności z umową towaru konsumpcyjnego w chwili jego wydania na zasadach określonych w ustawie z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176). Towar konsumpcyjny to rzecz ruchoma nabywana przez osobę fizyczną w celu niezwiązanym z działalnością gospodarczą.

Reklamowany towar powinien być wysłany na adres:

  • MULTI-CARD S.C.
  • ul.Wałbrzyska 11 lok. 80A
  • 02-739 Warszawa
  • Polska

Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

W przypadku widocznych śladów uszkodzenia przesyłki prosimy o rozpakowanie zamówienia w obecności kuriera a w przypadku stwierdzenia uszkodzenia produktu o sporządzenie protokołu szkody.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl