Zaloguj się
Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka

Produkt dnia
LEGO DUPLO 10874 Pociąg parowy
LEGO DUPLO 10874 Pociąg parowy
259,90 zł 209,90 zł
szt.
LEGO CITY 60197 Pociąg pasażerski
LEGO CITY 60197 Pociąg pasażerski
549,90 zł 409,90 zł
szt.
Promocje
LEGO TECHNIC 42083 Bugatti Chiron
LEGO TECHNIC 42083 Bugatti Chiron
1 700,00 zł 1 550,00 zł 1 382,11 zł 1 260,16 zł
szt.
LEGO CITY 60197 Pociąg pasażerski
LEGO CITY 60197 Pociąg pasażerski
549,90 zł 409,90 zł 447,07 zł 333,25 zł
szt.
LEGO DUPLO 10874 Pociąg parowy
LEGO DUPLO 10874 Pociąg parowy
259,90 zł 209,90 zł 211,30 zł 170,65 zł
szt.
LEGO CITY 60204 Szpital LEGO City
LEGO CITY 60204 Szpital LEGO City
379,90 zł 349,90 zł 308,86 zł 284,47 zł
szt.
LEGO FRIENDS 41347 Kurort w Heartlake
LEGO FRIENDS 41347 Kurort w Heartlake
449,90 zł 409,90 zł 365,77 zł 333,25 zł
szt.
LEGO MINECRAFT 21147 Przygody na skale macierzyste
LEGO MINECRAFT 21147 Przygody na skale macierzyste
429,90 zł 389,90 zł 349,51 zł 316,99 zł
szt.

Karta Stałego Klienta - Regulamin

Zasady i warunki

 

Dostępność programu lojalnościowego

Z programu lojalnościowego Kupklocki.pl można skorzystać w sklepach stacjonarnych oraz przy składaniu zamówień przez Internet na stronie www.kupklocki.pl. Pełna lista danych adresowych sklepów stacjonarnych Kupklocki.pl znajduje się pod adresem www.kupklocki.pl/pl/i/Nasze-sklepy/17

Program lojalnościowy Kupklocki.pl jest przeznaczony tylko dla klientów indywidualnych.

 

Jak dołączyć do programu

  1. Aby dołączyć do programu lojalnościowego Kupklocki.pl, należy wypełnić formularz w jednym ze sklepów stacjonarnych i odebrać Kartę Stałego Klienta lub wypełnić formularz na stronie www.karta.kupklocki.pl.
  2. W celu dokonania rejestracji należy podać imię i nazwisko, adres zamieszkania, numer telefonu oraz aktualny adres e-mail.
  3. Rejestracja przez stronę www.karta.kupklocki.pl zostanie potwierdzona automatycznie po wypełnieniu formularza. W przypadku wypełnienia formularza rejestracyjnego w sklepie, konto zostanie aktywowane w ciągu 72 godzin.
  4. Uczestnicy programu lojalnościowego będą otrzymywać wiadomości e-mail, wysyłane przez obsługę programu lojalnościowego dotyczące transakcji związanych z kontem. Uczestnicy będą również otrzymywać informacje o promocjach. Jeśli nie chcesz otrzymywać wiadomości z informacjami o promocjach skontaktuj się Biurem Obsługi Klienta (pn. - pt. godz. 9-17, tel. 500 778 778). Możesz również zrezygnować z wiadomości email, klikając łącze do anulowania subskrypcji, które znajduje się u dołu każdej wiadomości e-mail zawierającej treści promocyjne.
  5. Właścicielem Karty Stałego Klienta i organizatorem Programu lojalnościowego jest: MULTI-CARD S.C. Jacek Ziółkowski, Marcin Majewski Sarmacka 28/85 02-972 Warszawa REGON: 017434917 NIP: 113-233-10-94

 

Wymagania dotyczące udziału w programie

  1. Użytkownicy dołączający do programu lojalnościowego w sklepie internetowym www.kupklocki.pl aby móc czerpać korzyści z programu muszą uprzednio zarejestrować się jako użytkownik sklepu internetowego.
  2. Kilka razy w ciągu roku, po dokonaniu rejestracji online, uczestnicy programu mają możliwość zdobycia dodatkowych punktów. Przyznawane są one według uznania MULTI-CARD S.C. Jacek Ziółkowski, Marcin Majewski, a możliwości ich uzyskania będą ogłaszane w ramach działań promocyjnych.
  3. Do momentu zakończenia procesu rejestracji internetowej można zdobywać punkty, ale nie można wymieniać ich na nagrody.
  4. Należy dopilnować, aby adres e-mail był aktywny lub powiadomić nas o jego ewentualnej zmianie. W przeciwnym razie nasze powiadomienia wysyłane zgodnie z niniejszymi zasadami i warunkami mogą nie zostać dostarczone.
  5. Uczestnikiem programu lojalnościowego Kupklocki.pl może zostać osoba, która ma co najmniej 18 lat i jest obywatelem Polski.
  6. Aby robić zakupy online należy mieć ukończone 18 lat.
  7. Przy składaniu wniosku o dołączenie do programu lojalnościowego Kupklocki.pl konieczne jest zobowiązanie się do przestrzegania niniejszych zasad i warunków.

 

Jak zdobywać punkty

  1. Aby zdobyć punkty w sklepie stacjonarnym Kupklocki.pl, należy pokazać swoją Kartę Stałego Klienta podczas dokonywania zakupów.
  2. Aby zdobyć punkty podczas zakupów przez Internet, należy zalogować się do swojego konta w sklepie internetowym, a następnie w momencie dokonywania zakupu w zakładce uwagi/karta lojalnościowa należy podać numer Karty Stałego Klienta.
  3. Uczestnicy programu lojalnościowego otrzymują jeden punkt za każde 4 zł wykorzystane na zakup spełniający odpowiednie warunki.
  4. Zakupy spełniające odpowiednie warunki obejmują towary dostępne w sprzedaży z wyłączeniem produktów nie objętych Kartą Stałego Klienta.
  5. Punkty są dodawane do konta uczestnika programu lojalnościowego najpóźniej w ciągu 72 godzin od dokonania płatności za zakupione produkty. W przypadku zakupów przez Internet dotyczy tylko przedpłaconych przesyłek.
  6. Od zakupu mogą upłynąć 72 godziny, zanim punkty pojawią się na koncie kupującego.
  7. Opłaty za wysyłkę nie są uwzględniane przy naliczaniu punktów.
  8. Nie można wymienić punktów w ramach zakupu, za który zostały one przyznane.
  9. Punkty nie są naliczane za zakupy dokonywane przed zarejestrowaniem udziału w programie lojalnościowym.
  10. Punktów nie można kupować, przekazywać ani wymieniać na gotówkę.

 

Jak wymieniać punkty na nagrody

  1. Kiedy na koncie znajduje się 100 punktów, można zacząć je wymieniać na zniżki po 20 zł w sklepach stacjonarnych Kupklocki.pl oraz przez Internet na stronie www.kupklocki.pl.
  2. Uczestnicy programu mogą też gromadzić punkty i uzyskiwać zniżki w wysokości 20 zł za każde zdobyte 100 punktów.
  3. Punktów nie można wykorzystać w ramach tej samej transakcji, w której zostały przyznane.
  4. Punktów nie można wymienić na gotówkę, a przy zakupach, których wartość jest mniejsza niż wartość punktów, nie będzie wydawana reszta.

 

W przypadku zwrotu produktu

  1. W przypadku dokonania zwrotu produktów w celu uzyskania zwrotu pieniędzy wszelkie punkty zdobyte przy zakupie tych produktów zostaną odjęte od salda konta uczestnika programu.
  2. Jeżeli obecnie nie są dostępne żadne punkty, wartość punktów wykorzystanych na ten zakup zostanie potrącona ze zwracanej kwoty.
  3. Jeżeli produkt zakupiony za punkty jest wadliwy, prosimy o zwrócenie go w celu uzyskania zwrotu punktów lub wymiany na nowy. W razie potrzeby ponownie dodamy punkty do salda konta klienta. W przypadku utraty karty W przypadku zagubienia lub kradzieży karty lojalnościowej prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta (pn. - pt. godz. 9-17, tel. 500 778 778) w celu otrzymania nowej karty. Utracona karta zostanie anulowana, a punkty zostaną przeniesione na nową kartę.

 

Unieważnienie i anulowanie

  1. Wszystkie punkty programu lojalnościowego tracą ważność 31 grudnia, po upływie 2 lat od roku, w którym zostały przyznane.
  2. Aby anulować członkostwo, skontaktuj się z biurem obsługi klienta (pn. - pt. godz. 9-17, tel. 500 778 778).
  3. Naruszenie lub nieprzestrzeganie powyższych zasad i warunków lub umyślne nadużycie niniejszego programu mogą prowadzić do natychmiastowego zakończenia członkostwa według uznania MULTI-CARD S.C. Jacek Ziółkowski, Marcin Majewski.
  4. Nadużycie programu obejmuje między innymi nadmierne i nieuzasadnione zwroty towarów lub należności oraz zbyt częste zmiany miejsc zakupu lub wysyłki. MULTI-CARD S.C. Jacek Ziółkowski, Marcin Majewski zastrzega sobie prawo do anulowania lub usunięcia punktów, które zostały przypisane do konta członkowskiego przez pomyłkę lub wskutek błędu ludzkiego albo systemowego. MULTI-CARD S.C. Jacek Ziółkowski, Marcin Majewski nie będzie tolerować celowego nadużywania programu wynikającego z wystąpienia błędu w liczbie punktów, a takie nadużycie może prowadzić do zamknięcia konta członkowskiego i do zakazu korzystania z niego w przyszłości. Wobec członków, którzy odmawiają zwrotu bezprawnie nabytych produktów, mogą zostać podjęte odpowiednie kroki prawne.
  5. W przypadku zakończenia członkostwa z powodu nadużycia nie przysługuje zwrot pieniędzy za przyznane punkty.
  6. MULTI-CARD S.C. Jacek Ziółkowski, Marcin Majewski zastrzega sobie prawo do anulowania lub modyfikowania programu w dowolnym momencie. W takiej sytuacji uczestnicy programu lojalnościowego zostaną o tym wcześniej powiadomieni mailowo. Nie ma to wpływu na punkty uzyskane przed anulowaniem lub modyfikacją programu.
  7. W przypadku anulowania programu lub wprowadzenia do niego istotnych zmian uczestnicy zostaną o tym powiadomieni z 3-miesięcznym wyprzedzeniem, dzięki czemu zyskają czas na wymianę nagród.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl